IVT Blue Soleil 6.4 - نرم افزار کاربردی مدیریت حرفه ای بلوتوث کامپیوتر
موج دانلود,دانلودنرم افزار,بازی,تم
دانلود نرم افزار, بازی ,تم ,کلیپ ,موزیک ,کتاب, عـکس, اس ام اس, و...

 از آغاز بوجود آمدن دندان آبی (Bluetooth) تا کنون این وسیله یکی از سرگرم کننده ترین و در عین حال پر کاربرد ترین وسیله معرفی شده است.این کاربرد در دنیای فناوری اطلاعات از تلفن همراه آغاز می شود و به کامپیوتر و به دستگاهای دیگر مانند فکس و یا پرینتر ختم می شود. لازم به ذکر است این وسیله مفید ناامن ترین وسیله در دنیای ارتباطات شناخته شده است که می توان از لحاظ امنیت به آن نمره صفر داد. ولی با این عیب بزرگ روزانه ما چندین بار از آن استفاده می کنیم. مثلا یک فایل تصویری و یا یک فایل صوتی را از تلفن همراهی به تلفن همراه خود منتقل می کنیم و گاهی این ارسالها به قدری زیاد است که جواب گوی نیاز ما نیست. امروزه با کاربرد فراوان بلوتوث در کلیه زمینه ها و پیشرفت چشم گیر این فناوری مفید شما می توانید یک بلوتوث برای کامپیوتر خود تهیه کرده و مشغول استفاده از این فناوری با کامپیوتر خود شوید. البته برای مدیریت بلوتوث کامپیوتر خود احتیاج به یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند در این زمینه دارید که ما نرم افزار Blue Soleil محصول شرکت IVT را به شما پیشنهاد می کنیم.

تاریخچه شرکتIVT و Blue Soleil :
IVT یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده نرم افزارهای مبتنی بر تلفن همراه است که از سال 1999 شروع به توسعه کرده است. این توسعه یافتگی به قدری است که هر ساله بیش از 30 میلیون نسخه از این نرم افزار در 145 کشور دنیا به فروش می رسد. نرم افزار Blue Soleil در کلیه زمینه های فناوری بلوتوث به صورت تخصصی کار می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت این نرم افزار از دیگر نرم افزارهای این شرکت آگاهی کسب کنید.

این نرم افزار کاربردی فوق العاده حرفه ای و در عین حال کاربر پسند و آسان به شما امکان مدیریت کامل کلیه دستگاهایی که به بلوتوث مجهز هستند را در محیطی امن می دهد.به عنوان مثال اینترنت شما در خانه قطع است ولی GPRS گوشی شما فعال حال با مجهز بودن کامپیوتر خود به بلوتوث می توانید یک ارتباط امن اینترنتی ایجاد کنید و یا در محیطی که کار می کنید می خواهید چندین کامپیوتر را با استفاده از شبکه به یکدیگر متصل کنید بهترین و مطمئن ترین راه مجهز کردن کامپیوتر های محل کار خود به بلوتوث است.به این ترتیب شما بدون استفاده از سیم کشی و به دور از هزینه های گزاف شبکه بیسیم می توانید یک شبکه بیسیم محلی با کمترین هزینه و سرعتی برابر با یک شبکه خوب داشته باشید. ویژگی بسیار مهم BlueSoleil 6.4 این است قادر به شناسائی تمامی بلوتوث های موجود در بازار است.

IVT Blue Soleil 6.4 - نرم افزار کاربردی مدیریت حرفه ای بلوتوث کامپیوتر

چندین ویژگی BlueSoleil :

  • مدیریت تلفن همراه به صورت کامل (حذف ، انتقال داده ها و ...)
  • ارتباط با تمامی شبکه های بیسیم در اطراف شما
  • ارتباط با تمامی وسیله های مجهز به بلوتوث (هدست ، پرینتر و ...)
  • اشتراک گذاری فایل ها در شبکه در محیطی امن

ویژگی های نسخه Blue Soleil 6.4:
ویژگی بسیار جالب این نسخه این است که شما به راحتی می توانید تمامی پیام های کوتاه خود را که در صندوق دریافت وارسالهای تلفن همراه خود وجود دارد را مدیریت کنید.

پشتیبانی از تلفن های همراه و کامپیوترها: این نرم افزار از کلیه برند های تلفن همراه و کامپیوتر ها چه لپ تاپ ها و چه کامپیوتر های شخصی پشتیبانی کامل می کند. پس می توانید با خیالی راحت این نرم افزار رایگان را دانلود کرده و از آن استفاده کنید. تذکر: در هنگام خرید سخت افزار بلوتوث برای کامپیوتر خود از تمامی ویژگی های آن آگاهی پیدا کنید و بعد نسبت به خرید آن اقدام کنید.

به طور کلی می توان گفت که این نرم افزار محبوب در دنیا به قدری کامل است که شاید بعضی از بلوتوث های موجود در بازار نتوانند کلیه امکانات این نرم افزار را به شما ارائه دهند. امیدواریم از دانلود این بسته رایگان که برای شما عزیزان و دوستداران سایت نرم افزار رایگان آماده کرده ایم نهایت استفاده را ببرید.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار بلوتوث کامپیوتر (حجم : 38.4 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham